ALO ALO

POSETITE NAS U NAŠEM
SERVISU I MALOPRODAJI

Moše Pijade BB, TC Novi Dom
12000 Požarevac, SRBIJA

MALA POMOĆ NOVIM POSETIOCIMA

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

UREĐAJ MI JE PRIMLJEN NA SERVIS, ŠTA DALJE?

Nakon prijema telefona ili nekog drugog uređaja u naš servis izdaje Vam se revers sa svim neophodnim podacima.

Prilikom defektaže i pregleda Vašeg uređaja, bićete odmah informisani šta je i koliki je obim kvarova, kao i cena servisa.

U prilici ste da našem operateru potvrdite servisiranje uređaja ili da odustanete u zavisnosti od informacije o pregledu i defektaži.

DA LI POSTOJI GARANCIJA NA POPRAVLJEN UREĐAJ?

Iza naših radova uvek stojimo, samo je bitno da naglasimo da se garancija odnosi samo na onaj deo aparata koji je servisiran,
a ne i na ceo aparat.

I jako je bitno da znate da Vam se uređaj isporučuje potpuno ispravan i da se ispred Vas vrši testiranje i proba uređaja prilikom preuzimanja.

UREĐAJ MI JE U GARANCIJI, A NE RADI. ŠTA PREDLAŽETE?

Savet svim korisnicima je da dok je uređaj u garantnom roku uvek odnesu tamo gde su ga i kupili.

Tek ako im je garancija iz nekog razloga odbijena, poništena ili istekla da se obrate servisu.

DA LI SERVISIRATE I PODEŠAVATE TABLET ILI SLIČNE UREĐAJE?

Paralelno sa telefonima radimo i servis tablet uređaja.

IMATE LI ISKUSTVA SA NAVIGACIJAMA?

Česta pojava kada su navigacioni uređaji u pitanju je ažuriranje mapa.

Trudimo se da uvek obezbedimo najnovije mape za Vaše navigacije.

JOŠ UVEK VAM TREBA NEKA INFORMACIJA?

KONTAKTIRAJTE NAŠ INFO CENTAR