NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA
Nakon prijema telefona ili nekog drugog uređaja u naš servis izdaje Vam se revers sa svim neophodnim podacima.
Prilikom defektaže i pregleda Vašeg uređaja, bićete odmah informisani šta je i koliki je obim kvarova, kao i cena servisa.
U prilici ste da našem operateru potvrdite servisiranje uređaja ili da odustanete u zavisnosti od informacije o pregledu i defektaži.
Iza naših radova uvek stojimo, samo je bitno da naglasimo da se garancija odnosi samo na onaj deo aparata koji je servisiran,
a ne i na ceo aparat.
I jako je bitno da znate da Vam se uređaj isporučuje potpuno ispravan i da se ispred Vas vrši testiranje i proba uređaja prilikom preuzimanja.
Savet svim korisnicima je da dok je uređaj u garantnom roku uvek odnesu tamo gde su ga i kupili.
Tek ako im je garancija iz nekog razloga odbijena, poništena ili istekla da se obrate servisu.
Paralelno sa telefonima radimo i servis tablet uređaja.
Česta pojava kada su navigacioni uređaji u pitanju je ažuriranje mapa.
Trudimo se da uvek obezbedimo najnovije mape za Vaše navigacije.